czwartek, 20 sierpnia 2015

Choice

Sobota.
Czekając na rekord sierpniowej temperatury,
ja postanowiłam zrobić zdjęcia na bloga :)
Mało tego.
Pojechałam na rowerze,
do centrum jechałam 50 min. 
normalnie jadę 30 :D
Stolica wyludniona.
Ale co za widok,
przynajmniej można robić w spokoju foty.
W trakcie sesji nie czułam żaru i duchoty,
ekscytacja wzięła górę.
hehe
Fotograf tylko marudził, że mu gorąco.

***

W taką pogodę, kiedy jest tak gorąco, duszno i wieje bardzo ciepły wiatr,
nie lubię być ubrana w obcisłe ciuchy.
A nie daj Boże w poliestry.
Toż to wonna katastrofa.
Najlepszy jest wtedy jedwab lub len ewentualnie wiskoza.
Ja wybrałam bluzkę z lnu.
Ręcznie wykonana przez Tatianę Czekalską.
Kupiłam ją jakieś trzy lata temu,
w warszawskim sklepie
Prestige - Galeria Artystów Plastyków Polskich.
 na Al. Jerozolimskich 42
Wystrój witryny babciny,
wieszaki uginają sie pod ilością odzieży
ale warto zajrzeć.
W takich sklepach często można znależć coś nietuzinkowego.
Spodnie już znacie.
Wykonanae są z przyjemnej cieńkiej wiskozy, 
która idealna jest na upał, 
bo jest przewiewna, nie kleji się do ciała i nie widać na niej plam potu.
O minusach nie wspomnę, gdyż mają się nijak do plusów ;)
Len natomiast,
neutralizuje promieniowanie UV, (ponoć)
nigdy sie nie elektryzuje i nie powoduje alergii 
oraz
ma właściowości antyseptyczne dające uczucie świeżości.

***

Obserwujcie mojego Instagrama
Niebawem zobaczycie co się działo po zakończeniu tej sesji
:D

A spodnie w innym zestawieniu możecie zobaczyć
tu i jeszcze tu

#EnjoyLife






















































fot. Karol Jaworowski
karol.org.pl

lniana bluzka // linen blouse   by Tatiana Czekalska Prestige - Galeria Artystów Plastyków Polskich
spodnie // trousers  UNISONO
skórzana torebka // leather bag  RYŁKO
buty // shoes  Deichmann
czapka // cap  KARSTADT (niemcy)
okulary // sunglasses  stradivarius 

#EnjoyLife



1 komentarz:

  1. Bardzo fajnie ci wyszła ta sesja, bardzo mi się podoba ;)

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń